JC webshop

Kleding, dassen en badges

Als je lid bent van Scouting, draag je ook echte Scoutingkleding. Die kleding heet een Scoutfit. De Scoutfit is te koop bij de Scoutshop in Utrecht, hier kan je de Scoutfit ook even passen (beperkte openingstijden: wo 13.30-16.30, vr 19:00-21:00 en za 10:00 tot 14:00 ). In de Scoutshop verkopen ze naast kleding nog veel meer leuke scouting gadgets zoals zakmessen, firetarters en nog veel meer. De scoutfit is ook te bestellen op www.scoutshop.nl.
Naast de Scoutfit hebben wij als groep ook T-shirts, sweaters en vesten.

Onderstaande artikelen worden niet door de Scoutshop geleverd maar laten wij zelf maken. Bestellen doe je door het formulier hieronder in te vullen. Nadat je besteld hebt nemen we contact met je op per e-mail om af te spreken wanneer je de artikelen in ontvangst kunt nemen en hoe je de betaling van de artikelen kunt doen.

Onze vesten, sweaters en T-shirts zijn voorzien van ons groepslogo.
Verkoop alleen aan leden van onze vereniging.

prijzen

T-shirt

kinderen, dames en heren

Vest

volwassenen

Sweater (hoodie)

kinderen

JC groepsdas

JC groepsbadge

JC naambandje

Bestelformulier

Belangrijk! De dames maten vallen kleiner uit, van te voren passen wordt aangeraden. Kleding met een * zijn pas maten van aanwezig. Als je eerst wilt passen geef dit dan onderaan het formulier aan!

Vragen, tips of suggesties?

Indien u vragen heeft over onze artikelen of webshop kunt u via onderstaand formulier contact met ons opnemen.

Scouting Jan Campert groep Maarssen - KvK 51895986 - NL68.RABO.0304.6485.74
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin