Roverscouts

18-21 jaar

De roverscoutsperiode is de laatste periode die een scout als jeugdlid bij Scouting doorbrengt. Vanaf 21 jaar is een scout namelijk geen jeugdlid meer. In deze laatste speltak hebben roverscouts geen begeleiding meer en bedenken ze zelf wat ze bij Scouting willen doen. Als roverscout ben je bezig met uitdagingen die je zelf kiest en organiseert. Het gebruik van activiteitengebieden (verzamelingen van activiteiten die qua onderwerp bij elkaar horen) zorgt voor variatie in het programma. Je onderneemt enorm veel met je roverscouts, in zowel binnen- als buitenland.

De opkomsten van de roverscouts vinden hoofdzakelijk plaats op zaterdag ochtend van 09:30 tot 13:30 op ons clubhuis 'De Walderick' aan de Nieuweweg in Tienhoven.

Scouting Jan Campert groep Maarssen - KvK 51895986 - NL68.RABO.0304.6485.74
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin